Deținut de către compania MACRIS HANDELS S.R.L, cu sediul în CHIȘINEU CRIȘ, str. Prunului, nr.2, ARAD, Nr.reg.com. J2/1035/2016, C.I.F: RO36422200
I. Termeni și Condiții
Noi vrem ca experiența ta să fie placută și simplă până la capăt. Termeni și condiții este instrumentul care ne ghidează activitatea în ceea ce privește Procesul de vânzare pe site-ul https://hqefect.ro/, Politica de Returnare, Garanție și Service, Cesionarea și Subcontractarea, Legea aplicabilă – Jurisdicția, Forța Majoră și Datele cu caracter personal.
În cuprinsul acestui SITE următorii termeni vor însemna:
Cumpărător
– Persoană, Firmă, Companie sau Altă entitate juridică ce crează o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau împuternicitul acestuia).
Produse și Servicii
– Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate respectiv prestate de către VÂNZĂTOR, CUMPĂRĂTORULUI și sunt reprezentate prin mobilier, accesorii birou și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător, care corespund descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, ale căror caracteristici au fost agreate de Cumpărător și inscrise în comandă, respectiv factură.
Comandă
– Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile și Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
Contract
– O Comandă validă, confirmata de către Vânzător.
Specificații
– Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în Comandă.
Drepturile consumatorilor sunt prevăzute în Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003, privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr.812 din 18.11.2003, în special în art. 9-14 și nu sunt afectate prin acești Termeni și Condiții.
Procesul de vânzare
I. Procesul de vânzare pentru site-ul https://hqefect.ro/, incepe prin lansarea unei comenzi pe site, Cumpărătorul este de acord cu acesti termini si conditii precum si cu forma de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile pe site.
Vânzătorul va informa Cumpărătorul, prin mesaje distincte, înregistrarea (preluarea) comenzii, respectiv confirmarea comenzii. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau prin alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare ferme ale comenzii și, în consecință, NU semnifică încheierea contractului la distanță.
Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (e-mail, SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Comanda se consideră validă numai după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului precum și a caracteristicilor produselor respectiv a serviciilor solicitate de Cumpărător.
În lipsa unei confirmări exprese din partea Vânzătorului, prezentele termene și condiții generale de vânzare vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către Vânzător, și documentele fiscale. (Factura de marfă și respectiv Factura de servicii).
Obiectul Contractului
– Îl constituie vânzarea PRODUSELOR, respectiv prestarea SERVICIILOR, în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile menționate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii prin care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.
Comanda Clientului
– Clientul va da click pe butonu „Adaugă în Coș”, ulterior va apăsa butonul „Vezi Coșul”, Aici va apărea fereastra „Coș”unde aveți specificat produsele alese cu detaliile fiecărui produs în parte – Denumire, Preț, Cantitate. Aveți afișată opțiunea „APLICĂ CUPONUL”, unde puteți introduce un cupon valid. În cazul în care doriți o cantitate diferită, introduceți cantitatea dorită si apăsați „ACTUALIZEAZĂ CANTITATEA”urmând să se actualizeze „Coș”-ul. Dacă apăsați „CONTINUĂ CU FINALIZAREA COMENZII” veți ajunge în fereastra „Finalizare” unde va trebui să vă introduceți datele de facturare, după care apăsați „PLASEAZĂ COMANDA”.
Prețul Contractului
– Îl constituie prețul vânzării Produselor, respectiv prestării Serviciilor, cuprins în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător. Cu toate acestea, SOCIETATEA atenționează asupra faptului că există cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități ale SITE- ului sau erori, prețul afișat pe SITE poate să nu fie cel real. În aceste cazuri, Vânzătorul va informa Cumpărătorul asupra prețului corect, menționându-l în cuprinsul confirmării comenzii.
Modalități de plată
– În urma confirmării comenzii, stoc și produs, Clientului i se va trimite un link de plată, pe acest link, susținut de procesatorul NETOPIA, veți putea face plata, atât pentru produsele comandate, cât și pentru prețul transportului.
Livrarea Produselor
– Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Client în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare. Produsele se află în ambalajul original, sigilat, al producătorului și sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, pe baza etichetării acestora, să desfacă și să verifice, integritatea coletelor fragile precum și a componentelor fragile ambalate (ex: piese din sticlă). Vânzătorul este obligat să demonstreze Cumpărătorului, la cererea acestuia, modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Vânzătorul, în cazul în care nu poate executa Contractul motivat de faptul că produsul sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 30 de zile calendaristice.
Termene de livrare
Termenele de livrare vor fi anunțate Clientului la confirmarea comenzii, înainte de a face plata produselor. Plata confirmă acordul asupra comenzii și luarea la cunoștința despre detaliile livrării.
În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, a respingerii de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, a invalidării tranzacției de către procesatorul de carduri, a amânării de către Cumpărător a termenului de livrare stabilit, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
Termenul estimativ de livrare a unei comenzi este de 14 zile lucrătoare, de la momentul confirmării plății.
Pentru conciliere internă gratuită, vă rugăm să ne scrieți la adresa info@hqefect.ro și ne angajăm să vă răspundem în maxim 24 de ore la solicitarea dumneavoastră.
II. Politica de returnare pentru site-ul https://hqefect.ro/
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.
Livrarea și transportul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare și transport al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: info@hqefect.ro. În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: info@hqefect.ro.
II. Politica de returnare pentru site-ul https://hqefect.ro/
Potrivit legislației în vigoare, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.
Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.
Livrarea și transportul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare și transport al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.
Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.
În cazul în care vă putem ajuta cu alte informații, vă rugăm să ne scrieți la adresa: info@hqefect.ro. În plus, puteți completa formularul de retur și trimite către aceeași adresă de email: info@hqefect.ro.
III. Garanție și Service
1. Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Legea nr. 608 din 31 octombrie 2001 privind evaluarea conformității produselor, publicată în Monitorul Oficial cu numărul 712 din data de 8 noiembrie 2001, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.
2. Vânzătorul se angajează să livreze produsul conform cu descrierea din cadrul site-ului https://hqefect.ro/ și cu calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Produsul este considerat neconform dacă nu are aceleași calități precum este descris în cadrul site-ului https://hqefect.ro/ sau dacă nu are calitățile și caracteristicile înscrise în factură. Răspunderea vânzătorului este angajată dacă lipsa de conformitate a produsului apare într-un termen de 2 ani calculat de la data livrării și dacă Cumpărătorul informează Vânzătorul despre apariția lipsei de conformitate în termen de 2 zile de la data la care a constatat-o. În cazul în care la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul de a cere completarea lipsurilor într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului. Dacă aceste operații nu sunt posibile, Cumpărătorul are dreptul de a cere să beneficieze de o reducere corespunzătoare a prețului sau de rezoluțiunea contractului privind acel produs neconform. Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa din colet a unei componente înainte de începerea montajului și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit în vederea verificării și înlocuirii. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru execuția și consecințele serviciilor de manipulare, transport, montaj și instalare executate de terți, atunci când produsul a fost deteriorat sau nu au fost respectate instrucțiunile producătorului. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea utilizarea sau întreținerea greșită a produselor, datorate nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră a fi lipsă de conformitate dacă în momentul încheierii facturii Cumpărătorul a cunoscut sau nu putea, în mod rezonabil, să nu cunoască această lipsă de conformitate. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele manufacturate și cele din materiale naturale precum pielea, lemnul masiv, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al texturii, nuanțelor de culoare pe diferite suprafețe și a particularităților aparente pe material. Cumpărătorul este de acord cu faptul că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului sau că pot apărea în timp mici crăpături funcție de condițiile în care sunt păstrate produsele – la temperaturi situate în afara intervalului 18-30 de grade Celsius și umiditate ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate.
3. Vânzătorul acordă garanţie care începe de la data livrării produselor astfel: mobilier și decorațiuni – 24 luni (pentru deficiențe de fabricatie). Dacă durata medie de utilizare a produselor este mai mică de 24 de luni, garanția se reduce la durata de utilizare. În această perioadă, dacă deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea reparării sau înlocuirii produsului pe cheltuiala sa. După efectuarea livrării Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu putea să nu le vadă la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, rosături, fire trase, componente îndoite, pete de murdărie etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă sau zgârierea produselor după recepție sunt riscuri asumate integral de Cumpărător.
4. Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În termenul de garanție Cumpărătorul are dreptul de a cere repararea gratuită, într-o perioadă rezonabilă sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și de locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune să repare sau să înlocuiască produsul, pe durata garanției într-un termen maxim de 15 de zile.
5. Produsul înlocuit beneficiază de aceeași garanție ca și un produs nou. Defectele apărute în termenul de garanție ca urmare a unor vicii ascunse, confirmate prin expertize tehnice de către un serviciu specializat se repară gratuit. Informații suplimentare cu privire la durata de utilizare a produselor puteți găsi în Ghidul de Întreținere și Utilizare.
6. Transportul și montajul produselor de către Vânzător la sediul indicat de Cumpărător nu fac obiectul facturii ce conține produsele și nu sunt incluse în prețul plătit de Cumpărător. Tarifele serviciilor sunt afișate pe site-ul Vânzătorului, https://hqefect.ro/. În perioada până la data livrării, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, produsele sunt în proprietatea Vânzătorului, până la livrarea efectivă a acestora. Livrarea efectivă este confimată prin semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală pentru comenzile expediate cu echipa internă de livrare sau documentul de transport furnizat de curier.
7. Încărcarea inegală a dulapurilor cu obiecte sau mișcarea lor din loc pot să deregleze ușile sau sertarele. După efectuarea montajului și instalării și după efectuarea reglajelor la sertare și uși, confirmate de Cumpărător prin semnătură, Vânzătorul nu mai are nicio obligație privind repetarea acestor servicii. În lipsa unei alte specificații, încărcarea maximă pe polița este de 7kg. Tasarea umpluturilor (burete, latex, altele) și întinderea pielii sau stofei (la canapele și saltele) precum și mătuirea sau, după caz, lustruirea produselor, toate acestea produse în timp, ca urmare a uzurii într-o utilizare normală nu sunt considerate defecte. În primele 3 luni de utilizare, spuma poliuretanică folosită la umplerea pernelor la canapele și la saltele se va tasa ușor după care se va stabiliza complet, de aceea este normală apariția unor cute ale tapițeriei. Buretele se poate tasa în timpul transportului de aceea este necesară o modelare a umpluturii din perne prin baterea ușoară a acestora.
8. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind consecințele pe care le-ar avea manipularea produselor dacă nu există un spațiu suficient de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor. Deși este asistat în procesul de vânzare de angajații Vânzătorului, Cumpărătorului îi revine întreaga răspundere privind alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor, precum și locul unde urmează a fi instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări de la Cumpărător, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere privind transportul produselor dacă nu sunt condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului sau dacă prin aceasta se încalcă legea.
9. În accepțiunea părților, orice notificare adresată de una dintre acestea celeilalte, este valabil îndeplinită dacă va fi transmisă în scris la adresa prevăzută în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu poate fi opusă părților dacă ea nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării pe cale poștală, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal primitor pe această confirmare. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat că un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale dar numai în măsura și exclusiv pentru perioadă pentru care forța majoră se aplică. Orice eventuale neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii care nu vor putea fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești de drept comun ale Judecătoriei CHIŞINEU CRIŞ de la sediul social al Vânzătorului sau Curtea de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României, conform cu legislația în vigoare în România.
10. Pentru orice categorie de produse sunt strict interzise:
– dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
– tăierea sau zgârierea materialelor;
– frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
– folosirea sau păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
– așezarea produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m) în afară mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
– folosirea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
– dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
– udarea produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți imediat cu o cârpă uscată);
– împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
– roluirea, îndoirea sau curbarea saltelelor la transport și manipulare;
– folosirea mobilierului în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat.
11. Instrucțiuni privind utilizarea și întreținerea tapițeriilor la mobilierul tapițat. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei voastre nu săriți, nu vă aruncați, nu vă așezați pe brațe, nu trageți de perne, nu împingeți, ci ridicați-o de la bază. La montarea picioarelor canapeaua se va așeza pe spate, se vor strânge ferm picioarele apoi se va așeza în poziție ridicând-o.
– ștergeți săptămânal canapeaua cu o cârpă moale uscată (pielea) sau cu o perie de haine (stofa);
– hidratarea pielii se face la fiecare 2 luni cu soluții speciale încercate în prealabil;
– nu expuneți produsele la radiații solare directe;
– păstrați produsul în limite normale de umiditate și temperatură;
– după ce ați probat soluția de curățare, curățați fără să frecați, treceți ușor cu cârpa;
– urmele de murdărie, lichide, grăsimi corporale se șterg întâi cu o cârpă uscată apoi cu soluția descrisă anterior;
– probați curățarea urmelor vizibile cu o gumă de șters creionul;
– urmele de gumă de mestecat se îndepărtează râcâindu-le cu cuburi de gheață puse într-un săculeț de nylon;
– tapițeriile de stofă și husele se pot curăța doar chimic, în centre specializate;
– saltelele se răsucesc în același plan în fiecare lună, iar la 6 luni se întorc pe cealaltă față. Excepție fac saltelele proiectate pentru a fi utilizate pe o singură parte, care se vor răsuci lunar în același plan;
– recomandam așezarea saltelelor pe somiere cu lamele elastice sau tapițate care să permită aerisirea.
Garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.
IV. Cesionarea și Subcontractarea
Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii aferente onorării Comenzii, cu informarea Clientului, nefiind necesar acordul acestuia.
V. Forță majoră
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
V. Forță majoră
Nici una dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră, în conformitate cu legislația în vigoare.
Legea aplicabilă – Jurisdicția Informare
Site-ul https://hqefect.ro/ este proprietatea companiei MACRIS HANDELS S.R.L, cu sediul în Chisineu Cris,str.Prunului,nr.2,jud.Arad , România, Nr.reg.com. J2/1035/2016, C.I.F: RO36422200 ce poate fi contactată la adresa de email: info@hqefect.ro.
În cazul în care aveți orice solicitare referitoare la procesul de vanzare, precum si la produsele și serviciile https://hqefect.ro/ disponibile online, ne puteți contacta la telefon +40 744 646 927 de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 – 17:00.
Prin utilizarea site-ului https://hqefect.ro/ și/sau al oricărui alt serviciu și/sau produs oferit, se consideră că ați citit, înțeles și acceptat integral termenii și condițiile de utilizare ale site-ului. Site-ul https://hqefect.ro/ se supune legilor din România.
Vânzătoru va depune toate diligențele în vederea menținerii corectitudinii informațiilor expuse pe site. Cu toate acestea, având în vedere posibile erori cu privire la aceste informații, societatea precizează că imaginea produselor are caracter informativ; unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site, pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă societatea face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante. Ne cerem scuze pentru eventualele erori de informare și vă rugăm să le semnalați orice potențială eroare la Relații Clienți: info@hqefect.ro
CONTRACTUL este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente .
Aveţi dreptul de a rezilia contractul de cumpărare în termen de 14 zile fără a menţiona motivul. Termenul de reziliere al contract se scurge în 14 zile din data în care Dvs. sau o persoană terţă desemnată de Dvs., cu excepţia transportatorului, aţi preluat marfa.
În cazul rezilierii contractului de cumpărare vă vom restitui toate plăţile efectuate în legătură cu încheierea contractului de cumpărare, în special preţul de cumpărare, inclusiv costurile de livrare al mărfurilor la Dvs. Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă aţi ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare standard pe care o oferim şi nici costurilor pentru servicii suplimentare, dacă au făcut obiectul contractului şi dacă a avut loc furnizarea lor integrală.
Plăţile vă vor fi returnate fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, în cel mult 14 zile de la data la care vom primim notificarea Dvs. de reziliere a acestui contract de cumpărare. Returnarea acestora va fi realizată în acelaşi mod pe care l-aţi folosit pentru plata Dvs., cu excepţia cazului în care aţi acceptat explicit o altă metodă de plată, fără a percepe comisioane suplimentare.
Plata pentru mărfurile achiziţionate vi se va restitui numai după livrarea mărfurilor returnate înapoi la adresa noastră sau după prezentarea unui document care dovedeşte returnarea mărfurilor, în funcţie de ceea ce sa va întâmpla mai repede.
Trimiteţi-ne înapoi mărfurile în cel mult 14 zile de la data exercitării dreptului de reziliere a contractului. Termenul este considerat a fi îndeplinit dacă returnaţi mărfurile înainte de scurgerea termenului de 14 zile. Costurile directe de returnare a mărfurilor sunt suportate de Dvs.
Vă atenţionăm că, în cazul rezilierii contractului de cumpărare, sunteţi responsabili pentru orice reducere a valorii mărfurilor datorată manipulării acestora în perioada de la livrare până la momentul returnării într-o altă modalitate decât cea necesară pentru a determina natura, proprietăţile şi funcţionalitatea mărfurilor.
Procedura de reziliere a contractul de cumpărare
Trimiteți un email la info(at)hqefect.ro unde cereți Rezilierea Contractului. Dacă marfa a ajuns în posesia dvs. va trebui să completați și un Formular de Retur, cnf. modelului prezentat.
Către: MACRIS HANDELS S.R.L,
CHIȘINEU CRIȘ, str. Prunului, nr.2,
ARAD, Cod Poștal 315100, România
Nr.reg.com J2/1035/2016, RO36422200.
Declar (*) că retrag / retrag (*) din contractul de cumpărare pentru aceste bunuri / de la contracte de servicii (*): …………..
Data ordinului / data primirii (*): …………..
Număr comandă / factură: ……………
Număr cont: …………..
Semnătura consumatorului (*) (numai dacă acest formular este prezentat pe suport de hârtie) ……………………..
Data ………………
(*) Se elimină dacă nu se aplică.
Procedura retur produsele.
Produsele cumpărate din magazinul https://hqefect.ro/ pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice, prin completarea Formularului de Retur, atasat in e-mailul de confirmare comandă, în e-mailul ”Marfa a fost expediată către dvs” sau solicitat la Serviciu Clienți.
Termenul de 14 zile calendaristice se calculează de la data livrării produsului în cazul în care produsul a fost achiziționat de pe https://hqefect.ro/.
Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare fără a fi nevoit să justifice decizia.
Purtați răspunderea pentru orice eventuală diminuare a valorii produselor, dacă în urma verificării conformității, proprietăților și funcționalității produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea necorespunzătoare de către dvs.
Condițiile referitoare la produsul returnat:
Se recomandă ca produsul returnat să fie în aceeași stare în care a fost cumpărat sau livrat:Să aibă toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare si certificate de garanție.
Produsul trebuie să fie returnat in condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original pentru a se evita deteriorarea acestuia la manipulare și/sau transport.
Produse care nu sunt acceptate la retur:
Produse montate si demontate, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca și defecte estetice in primele 48 de ore de la recepționarea produsului).
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
Colete expediate cu taxa de ramburs.
In cât timp vă vom restitui suma aferentă returului?
Rambursarea sumelor pentru returul online se va face în cel mult 14 zile de la data la care MACRIS HANDELS intră în posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 10 zile lucrătoare din momentul în care MACRIS HANDELS este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.
Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare:
Toate costurile de returnare sunt suportate de către dvs.
Alegerea firmei de curierat privind returul produselor vă aparține.
Procedura pentru reclamații.
Pe website-u https://hqefect.ro/ aveți link direct către instituțiile ce se ocupă cu partea de reclamare a diferitelor probleme ce ar putea să apară în procesul de vânzare. Pentru reclamații puteți să ne scrieți la adresa info(at)hqefect.ro și vă vom da un răspuns legat de achizițiile realizate.
HQefect